Sabtu, 15 Januari 2011

-NO TITLE-

huaaaaaaaaaaa.............. it had been so long. I don't write again.
But now, I'm back :D
yea, happy new year all!! ahahha sepertinya saya telat mengucapkannya, tapi tak apalah yang penting saya bisa menulis (?)#nggaknyambung
Well, aku punya berita buruk, berita yang sangat amat buruk, lebih buruk dari apapun,
hah, I can't imagine , how it will be?
here it is :
aku uda mulai masuk ke semster genap itu artinya ada jadwal baru yang siap ngedatengin aku, Guess what? jadwal baru ini bener-bener bikin aku mualll
GILA! *,*
mikirinnya aja uda bikin males apalagi ngejalaninnya.
gini ya hari SELAS jadwal aku :
-> jam 1 = bilologi 90 menit (it doesn't matter , as far I think biology is fun :)
-> jam 2 = fisika 90 menit ( ahhh ==" I can't understand , how many time my teacher had explain about it , but my brain still freez )
-> jam 3 = matematika 180 menit (OMG. 180 menit , it is really amazing. I'm not a brilliant student , then why do I have to learn math for 180 menit/3,5 jam. aaaa)
Uda liat kan, gimna aku nggak gila ntar, ah!
Now, dear my lovely teacher please listen
I'm just an ordinary girl I have no any special capacity to learn your lesson. So please I beg you to end this all. I'm really sick :(

Tidak ada komentar:

Posting Komentar